понеделник, 7 септември 2009 г.

Спасение.....

Аз,се бях загубил,бях самотен и разочарован от живота!!Бях загубил вяра в любовта,в това че може някой да ме обича и разбира!Тогава......тогава се появи ТИ !!
Нас ни срещна случайноста,по начин който никога не съм и предполагал,но това ще е момент ,който ще помня винаги!От както навлезе в живота ми,сутрин първата ми мисъл е за ТЕБ, вечер преди да заспя последната ми мисъл пак е за ТЕБ !Незнам как го правиш,но лека,полека влизаш под кожата ми,влизаш в сърцето ми,и най вече, заела си в мислите ми!! ТИ успя да спасиш сърето ми от това да залинее и евентуално да спре да тупти за някой друг,защото то вече тупти само за ТЕБ!!ТИ успя да спасиш душата ми,и отново да я насочиш в път към ,който винаги се е стремяла!!Караш ме ,да се чувствам объркан,но по онзи странен начин ,който те кара да се чувстваш щастлив!!Обичам да те гледам,Обичам да те слушам,Обичам да мечтая за ТЕБ и с ТЕБ.....
БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ СЕ ПОЯВИ В ЖИВОТА МИ СЛЪНЦЕ И ОГРЯ С ЛЪЧЕЗАРНАТА СИ УСМИВКА МОЯ СВЯТ.БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ МЕ СПАСИ И МЕ НАКАРА ОТНОВО ДА МЕЧТАЯ!!

1 коментар:

  1. в гората се изгуби ти,
    пътеката не виждаш в тъмнината,
    светулка малка твоят път ще освети,
    ще те спаси от самотата.

    нека тази светулка винаги осветява пътят ти :)

    ОтговорИзтриване